Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

An anchor made of gold

6/11/2010

An anchor made of gold

Image and video hosting by TinyPic
kuvat: we heart it

Näissä kuvissa on paljon mun tän hetkisiä lempparijuttuja:
- Kukkakuosiset bikinit ja kukkakuosiset paidat
- Korkeavyötäröiset shortsit (metsästyksen alla!)
- Huivi pääpantana (kuuluu lähes päivittäiseen pukeutumiseeni ihan jo töiden puolesta:-D mutta miellyttää siis muutenkin!)
- Marjat ja hedelmät jätskin kera nautittuina (kermavaahtokin käy)
- Luonnolliset hiukset (oon päättänyt lopettaa värjäämisen, se on niin turhaa. Toivottavasti onnistun yrityksessäni! Raidat on silti sallittuja. )
- Vastavaloon otetut kuvat

Tunnisteet:

10 kommenttia:

11. kesäkuuta 2010 klo 13.50 , Blogger Anniina kirjoitti...

oon miettiny ihan samaa hiusten värjäyksen suhteen ! en vaan oikeen tiedä asteikolla 1-10 kuinka harmaalta mopilta mun kuontalo tulee näyttämään. mut ainaki toistaseks en oo tehny pitkään aikaan mitään, eix juurikasvu oo trendikäs?? vois kai sitä jotain raitaa harkita. mutta oikeassa olet tuossa että värjääminen on niiiin turhaa, vie vaan rahaa ja aikaa ja stressaa

 
11. kesäkuuta 2010 klo 14.39 , Blogger Ronja Marion kirjoitti...

Ihanii kuvii!

 
11. kesäkuuta 2010 klo 14.56 , Blogger Mariia kirjoitti...

Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

 
11. kesäkuuta 2010 klo 14.58 , Blogger Mariia kirjoitti...

Voi että, sun blogissas on aina niin ihania tälläsiä inspiskuvia. Mä muistan kun mä puukkohupparityttöjenkin aikaan tallentelin niistä aina pari koneelle, ku mä ite harvoin jaksan koluta monta sivustoa läpi ja ettiä sellasia :-D Vaikka tuolta we heart it sivustolta niitä löytyykin helposti, se vaa lagaa mulla niin usein että en jaksa olla siellä kauaa..
Mäkin oon kans hullaantunut vastavaloon otettuihin kuviin, huvittais vaan kuvailla kaikkea vasten aurinkoa ;>

 
11. kesäkuuta 2010 klo 18.06 , Blogger Essi kirjoitti...

sun jutuist saa aina inspiksii ! (vai miten se kirjotetaa :D)

 
11. kesäkuuta 2010 klo 18.27 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

toi sun "love ones" tunniste kuuluis varmaan olla loved ones? t. kielipoliisi

 
11. kesäkuuta 2010 klo 20.35 , Blogger Ida365.fi kirjoitti...

anniina, älä muuta sano! itseänikin tosin mietityttää juurikin se, kuinka upea tuo mun maantien sävyinen tukkani oikein onkaan. Voi olla että säikähdän ja aloitan uuden värjäyskierteen, haha:-D Raidoilla saa onneksi eloa! Ja juuh, juurikasvuhan tais joku aika sitte olla kovaki sana;););)

Ronja, kiitos, niin mustaki!

Mariia, Voi miten kiva kuulla että joku muukin tykkää samankaltaisista kuvista! Mä tallentelen inspiskuvia usein koneelle ja on kiva jakaa niitä välillä muiden samanhenkisten kanssa, jee!:-)) Ja hahaha, we heart it on SUPERhidas yleensä, joskus jopa norminopee:-D Vastavaloon otetut kuvat on erityisen ihania, jos niihin tulee sellasia kauniita heijastumia, mitä tossa yhdessä vastavaloon otetussa;-)

essi, hihii hienoa!

Anonyymi, huuups enpä oo koskaan aatellukkaa!??! :-D niin tosiaan varmaan kuuluiski, hehehe, pitänee muuttaa se ku rupes häiritsee.....

 
12. kesäkuuta 2010 klo 21.49 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

mulla sama hiusten ja huivipääjutun suhteen :) tykkään nykyään luonnollisuudesta ja säätän ihan himona rahaakin kun en värjää koko reuhkaa jatkossa kampaajalla :) Oon miettiny et voisin kokeilla raidotusta ihan kotona :)

 
13. kesäkuuta 2010 klo 12.58 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

missä sä ootkaan töissä? :) ton pääpanta jutun takia mielenkiintoni heräsi..

 
17. kesäkuuta 2010 klo 2.13 , Blogger inka kirjoitti...

aivan ihana postaus :-)

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu