Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Sun-kissed skin, so hot will melt your popsicle

6/01/2010

Sun-kissed skin, so hot will melt your popsicle

Tää biisi sopii niin hyvin noihin alla oleviin kuviin ja tän hetkiseen fiilikseen. Aurinko paistaa pitkästä aikaa ja mulla on vapaapäivä! Päivä tosin menee siivoillessa ja velvollisuuksia hoidellessa ja illasta meen taas sovitteleen mun mekkoa.



222222
kuvat: we heart it

Nyt mä jatkan siivoilua ja laitan pyykit kuivumaan, kivaa tiistaita mukavat tyypit! PS. Te tyypit, jotka olette joskus kommentoineet blogin näkyvän huonosti, koska se on niin leveä, toimiiko nyt paremmin? ;-) Oon vähän suunnitellut uutta banneria, mutta toteutus ei oikein ota onnistuakseen.... Blahh:-D

Tunnisteet: ,

14 kommenttia:

1. kesäkuuta 2010 klo 14.39 , Anonymous Hertsi kirjoitti...

Mahetsu banneri ja mahetsuja kuveja!!!!!!!!!


Lauantaistaki tulee mahetsu! Nyt meenki kans työstään mun bile_mekkooo

 
1. kesäkuuta 2010 klo 14.41 , Blogger Ida365.fi kirjoitti...

Hertsi, MITÄ MEKKOO???? Mä en tiedä mitä laitan illalla päälle muutes, mitä sä laitat?!?! :-(( *pulassa* &KIITTI KAMUU!

 
1. kesäkuuta 2010 klo 14.51 , Blogger A kirjoitti...

hei miten saa tehtyä muokkausohjelmalla tollasen bannerin niin kuin sulla, että on teksti ja sen taustana kuva? ja millä ohjelmalla oot tehny ton?

 
1. kesäkuuta 2010 klo 14.59 , Blogger Ida365.fi kirjoitti...

Anna, photoshopilla ja ihan vaan layereillä kikkaillen. En oikein osaa neuvoa miten, koska teen sen itse ilmeisesti vaikeimman kautta, ja jos sulla ei oo photaria käytössä niin menis hankalaks, mutta googlailu vois varmaan auttaa?:-D

 
1. kesäkuuta 2010 klo 15.02 , Blogger noona kirjoitti...

Aa vitsit toi biisi on hyvä! Tulee niin kesäinen fiilis kyllä :-)

 
1. kesäkuuta 2010 klo 17.19 , Anonymous mariya kirjoitti...

toka ylin kuva oikeelta ni sil tytöl on jotenki hitsin kivat vaatteet vaikka tosi yksinkertaset mut näyttää jotenki ihanalta:D

aaaaah kesää. mä luen kokeisiin kesäkuun ekana päivänä!?!

 
1. kesäkuuta 2010 klo 17.20 , Anonymous jonina kirjoitti...

Toi biisi on niiiin pähee, en saa sitä päästäni pois :)

 
1. kesäkuuta 2010 klo 18.48 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

tää uus o upee ! tykkään !
onnee ku pääsit ylioppilaaks ! :))

 
1. kesäkuuta 2010 klo 19.50 , Blogger Johanna kirjoitti...

Ihana banneri ja kuvia! :---) <3

 
1. kesäkuuta 2010 klo 20.49 , Anonymous Hertsi kirjoitti...

No sitä mun farkkumekkoo, mun olis pitäny kaventaa sitä mut stna en muistanu että siinä oliki vetoketju sivussa -tietenkin. Onneks se ei näytä huonolta leveänäkään, vaikka en haluis näyttää niin leveältä. Ähh, mut olkoon : D

Pistä se sun ihanaihana Asoksen mekko, et oo käyttäny sitä ees paljoo!

 
1. kesäkuuta 2010 klo 21.20 , Blogger Janita kirjoitti...

banneri on niin söpö ja kesäinen! <3

 
1. kesäkuuta 2010 klo 21.31 , Blogger Henna kirjoitti...

Oi näyttääpä kivalta uus banneris, tykkään!

 
1. kesäkuuta 2010 klo 22.59 , Blogger Emmi kirjoitti...

tosi kiva tuo uus banneri !:-)

 
2. kesäkuuta 2010 klo 0.18 , Blogger Iina-Maria kirjoitti...

Heei, älyttömän nätti tuo banneri nyt. Miten ihmeessä pystyy tekemään tuollaista tekstiä, jossa on jotain "kuvaa sisällä"? :D Olen pähkäillyt asian parissa jo kuukauden päivät.

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu