Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

yes/no : THE FALSIES

5/20/2010

yes/no : THE FALSIES

Maxfactorin Lash Extension Effect on toiminut loistavana arkiripsarina, mutta juhliin ja iltamenoihin kaipaisin tästä ripsiväristä tuuheuttavampaa versiota. Metsästyksen alla on siis ripsiväri, joka pidentää, tuuhentaa ja erottelee, onko mahdotonta löytää kaikki nämä ominaisuudet samassa paketissa (tai siis tässä tapauksessa ripsivärihylsyssä...)?

Lash Extension Effect -ripsari pidentää ja erottelee, muttei juuri tuuheuta. Pidemmän käytön jälkeen olen myös alkanut toivoa kyseiseltä maskaralta mustempaa versiota, intensiivisempää väriä kiitos! Googlailujen jälkeen törmäsin Maybellinen The Falsies -maskaraan, (ja törmäsimpä muuten tämän postauksen kommenteissakin mainintaan siitä) joka lupaa juuri sellaisen lopputuloksen, mitä toivon. En kuitenkaan viitsi ostaa sikaa säkissä, vaan kysynkin teiltä apua! Kertokaa kokemuksianne kyseisestä maskarasta, toimiiko kuten lupaa? Vai olisiko teillä tiedossa jotain parempaa pihistelijän budjetille? Ripsivärin hinnan suhteen oon melko tarkka, se menee kuitenkin vaihtoon sen verran usein ja markettiripsareilla pärjää mun kokemuksen mukaan ihan yhtä hyvin kuin niillä kalliimmillakin. Eli haussa on alle 20 euron ripsari :- )

maybelline falsies copy
.....or something else?

Tunnisteet: , ,

22 kommenttia:

20. toukokuuta 2010 klo 14.50 , Blogger sara kirjoitti...

ite oon käyttäny maxfactorin false lash effectiä enkä hetkeen aio vaihtaa! mä tykkään erityisesti tuuhentavista ripsareista ja mulla tää on myös pidentänyt ja jonkin verran erotellut. laitan aina muutaman kerroksen ripsiväriä ja jonkin verran ripset kyllä liimautuu silloin yhteen, mutta käytänkin aina ripsiharjaa lopuks nii tadaa - just sopivat ripset :-D

 
20. toukokuuta 2010 klo 14.52 , Blogger tiiku kirjoitti...

mä en valitettavasti osaa sanoa tosta maybellinen ripsarista mitään, mutta pakko tulla kertomaan että niin mäki luulin että pärjää hyvin noilla markettiripsareilla kunnes menin ostamaan diorin iconicin.... ei ollenkaan hyvä :-D

ostin ton siis viime kesänä laivalta (25,50 euroa) ja sit ku se loppu, en raaskinu täältä maista ostaa sitä (reilut 36 euroa), ja ostin joskus ihan hyväksi havaitun lorealin, ni kyllä tuli ikävä dioria siinä vaiheessa :-D pari viikkoa sitten oltiin tosiaan tallinnassa käymässä niin ostin nyt kesäks vedenkestävän version tosta, ja oon kyllä hirveen tyytyväinen edelleen :-)

 
20. toukokuuta 2010 klo 15.23 , Blogger Emma kirjoitti...

Mulla on ollut Maxfactorin False Lash Effect käytössä jo reilusti yli puolivuotta enkä meinaa sitä muuhun vaihtaa. ISON kumisen harjan ansiosta se erottelee hyvin, tuuheuttaa ja pidentää ripsiä ainakin mulla. Ja värikin on ihan kunnon mustamusta, eikä mikään kovin "vaalea". Hintaa sillä on noin 15e. Kannattaa tsekata!

 
20. toukokuuta 2010 klo 16.53 , Blogger Ellie kirjoitti...

Maybellinen The Falsies on mielestäni tosi hyvää ja myös tekee sen mitä lupaa. Oon käyttänyt tätä jo jonkin aikaa enkä kyllä aio vaihtaa - möys esimerkiksi siskoni käyttää tätä, ja hänkin on ollut tyytyväinen.

Falsiesin väri näyttää ripsiväriharjassa ihan ruskealta, ja luulinkin aluksi ostaneeni vahingossa vääränsävyisen maskaran - mutta ripsissä väri on kuitenkin täysin mustaa. Se pidentää, erottelee ja tuuheentaakin - tosin minulla on jo valmiiksi vain ripsiväriä vaille täydelliset ripset (tosi pitkät ja näyttävät), joten en osaa sanoa, miltä Falsies näyttää ei-niin-näyttävissä ripsissä. Mutta vaikka ripseni eivät ole luonnostaan kovin tuuheat, Falsies tekee niistä mielestäni ihan riittävän tuuheankin näköiset. =)

Tän kaiken lisäks Falsies ei paakkuunnu musta oikeestaan yhtään (toi kaareva harja on tosi kätevä; väriä tarttuu sen avulla kyllä ripsien joka kolkkaan), mihin on kyllä törmätty hyvin monissa muissa ripsiväreissä. Suosittelen kokeilemaan. =)

 
20. toukokuuta 2010 klo 17.13 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

se kyllä erottelee ainakin itselläni hyvin ripset yms :) mutta jos taivutat ripsiäsi niin se on todella huono siihen , ripset taipuvat heti alas ku on laittanu

 
20. toukokuuta 2010 klo 18.11 , Blogger jenni. kirjoitti...

tilasin ton just feeluniquesta ja hinta oli vähän päälle 6 euroa! ja sieltä kun tilaa niin postikulut sisältyy hintaan, suosittelen :) toimitusaikakin on jotain 5-7 pvää..

 
20. toukokuuta 2010 klo 18.21 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Höh meinasin jo ehdottaa Chanelin Inimitable mutta menee kyllä hieman yli tuon 20e :/ Mutta tuo on aivan huippu ripsari, tekee kaikkea mitä pyysit ja vähän enemmänkin! Rakkaus <3

 
20. toukokuuta 2010 klo 18.21 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

siis tuo Chanelin ;D En tosta maybellinestä tiedä.

 
20. toukokuuta 2010 klo 19.19 , Blogger s♥fiaa! kirjoitti...

Diorin Diorshow iconic, on täydellinen! pidentää, ihan musta väri, tuuheuttaaa ja tekee kaiken mitä voi toivoa <3

 
20. toukokuuta 2010 klo 19.38 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

ite käytän kahta ripsaria, erottelevaa ja pidentävää ja sitte toista mikä tuuheuttaa. ja tosi hyvät tulee sillai jos vaan jaksaa kahta käyttää :)

 
20. toukokuuta 2010 klo 20.46 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Oon ite käyttänyt tota Maybellinen omaa arkena, ja kyllä on hyvää ollut! Yleensä en laita kun pari kerrosta (arkisin) ja silloinkin eron näkee selvästi. Lunasti kyllä odotukset :)))

 
20. toukokuuta 2010 klo 21.47 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Maybellinen Define-a-lash toimii mulla :) elikkäs sellanen pinkkiputkilo.

 
20. toukokuuta 2010 klo 22.03 , Blogger Heta kirjoitti...

Mulla on just tota ripsaria! täytyy myöntää, etten kyllä uudestaan ostais. Varisee ihan hirvittävän helposti, vaikka tuuheutta tuleekin tosi kiitettävästi. Pituutta mulla on omissa ripsissä sen verran etten sitä edes kaipaa. Mut tosiaan mun mielestä ihan saman tuloksen saa sillä keltasella maybelinen ripsarilla. Ja se ei varise=)

 
20. toukokuuta 2010 klo 22.38 , Blogger Kiira kirjoitti...

Yummy-Jenni tekiki tosta just jutun, käy ihmeessä lukemassa jos auttais :-)

http://yummy.indiedays.com/2010/05/20/tekoripset-harjanvedoilla/

 
20. toukokuuta 2010 klo 22.41 , Blogger Hanna kirjoitti...

Rimmelin Extra Super Lash vedenkestävänä! Maksaa noin 6 euroa, kannattaa kokeilla :--)

 
20. toukokuuta 2010 klo 23.05 , Blogger sara kirjoitti...

vannon max factorin false lash effectin nimeen! se on paras ripsari ikinä ja värikin on siis ihan musta eikä mitään siitä läheltä (: suosittelen!

 
22. toukokuuta 2010 klo 12.35 , Blogger Elinakui kirjoitti...

äää, en oikein tykännytkään tosta falsiesta. pari kertaa sutassu sitä silmiin ja lopputulos on jotenkin lame. Odotin tältä vähän enemmän, mutta ei silti nappaa. Omituisella harjallakaan en osaa toimia, ehkä vika itsessä eikä ripsarissa. Ihan kivaa jälkeä tuolla tulee, mutta taidan silti pysyä sen keltaisessa siskossa: colossal volumissa.

 
22. toukokuuta 2010 klo 12.47 , Blogger Ida365.fi kirjoitti...

sara, aaah mullakin muuten on ollut se, olinpa kokonaan unohtanut sen:-D hmm, pitäis ehkä palata siihen, muistaakseni se toimi melko hyvin!: -)

tiiku, aaa,voiei:-D diorin ripsarit on niin kalliita etten oikeen viitsi edes harkita, lancomeita käyttäneenä en juuri huomannut eroa markettiripsareihin... hmmmh:D voiei!

Emma, voi että, ehkä mun tosiaan tarvis taas palata tohon, olinkin ihan unohtanut sen olemassa olon:-D

Ellie, oh noes, mulla ei todellakaan ole pitkät ripset, että en sitten tiedä miltä tuo mulla näyttäis... :o NOh, pitää pitää mielessä ainakin, kiitos selkoa antavasta kommentista!

Anonyymi, oho,oikeestikko ;o mun pitää kyllä aina taivuttaa ripset, että hmm

Jenni, oho, kiitos tiedosta! Jos päädyn kokeileen tätä niin tilaan sen varmasti tuolta:-D jee kiitti!

Anonyymi, oikeastiko?;--) pysyykö hyvin ja kuivuuko nopeasti? siinä tapauksessa vois ainakin harkita...

s♥fiaa!, oikeastiko, ääks?! :-D ei mulla ole varaa siihen!!

Anonyymi, oho, eikö ripset paakkuunnu ja väri ala varista kunk käytät kahtaa ripsaria päällekkäin? :--O en varmaan itse jaksaisi nähdä moista vaivaa :D

Emilia, kiva kuulla!:-)

Anonyymi, ok:-D

Heta, ahaa, hyvä tietää! Varisevat ripsarit on kertakaikkisen kamalia!

Kiira, hahaa huomasinkin! kuin tilauksesta;-)

Hanna, kiitti vinkistä, mä vaan en käytä vedenpitäviä kun ne ei pysy mulla _yhtään_ :-D haha

sara, mä oon kans käyttäny tota mutta olin unohtanu se ihan kokonaan! Täytyy kyllä harkita sen ostoa taas :-D

 
22. toukokuuta 2010 klo 12.49 , Blogger Ida365.fi kirjoitti...

Elina, jee,hyvä tietää! Mulla on kerran ollut Maybellinen ripsari enkä tykännyt siitä yhtään, joten ehkä skippaan tänkin ja pysyn maxfactoreissa... :D

 
22. toukokuuta 2010 klo 19.23 , Anonymous Heatseeker kirjoitti...

Äitini käyttää kyseistä ripsiväriä ja on todennut sen olevan huono. Ripsiväri ei kuulemma tuuheuta hänen ripsiään ollenkaan! Niinpä ostin hänelle äitienpäivälahjaksi uuden ripsivärin: Lancome Precious sells:in, sillä Lancomen ripsivärejä hän on kehunut..

 
23. toukokuuta 2010 klo 11.26 , Blogger Ida365.fi kirjoitti...

Heatseeker, hyvä tietää, en taida tuhlata pennosiani tuohon sitten. Lancomet on mun kokemuksen mukaan ihan hyviä, tosin ei suurta eroa esim maxfactoriin. Hyvä että äitisi tykkää!:-)

 
29. toukokuuta 2010 klo 21.31 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

hei jos ostat ton niin kerro ja tee vaikka postaus kun laitat sitä!!! :)

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu