Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

new fragrance

5/18/2010

new fragrance

gio


Voitin joku aika sitten Minna Cestin tuoksuarvonnasta itselleni Giorgio Armanin Acqua di Gio:n ja nyt olen ehtinyt nuuhkia sitä päivän. Tuoksusta sanotaan näin:

Acqua Di Gio is an aquatic floral fragrance mingling free-spirited tropical flowers with the effervescent aroma of sea spray. A fresh new fragrance and lifestyle concept with the coolness and transparency of a tropical paradise.
Notes:
Sweet Pea, Aquatic Notes, Jasmine, Freesia, White Hyacinth, Muscat Grape, Musk, Woods.
Style:
Fresh, casual, and free-spirited.


En ole vielä täysin vakuuttunut tästä, ainakaan tämä ei ole rakkautta ensi nuuhkaisulla. Olen kuitenkin utelias, enkä tarkoita etten pitäisi tuoksusta - en vain ole aivan varma siitä, onko tämä minun tuoksuni. Jos ei, tiedän pari potentiaalista tyyppiä, jotka voisivat tästä tuoksusta pitää ;-) Lähes kaikki lempparituoksuni ovat kuitenkin olleet rakkautta ensi nuuhkauksella, että hmm hmm hmm! Mites te, ihastutteko tuoksuihin heti vai vasta monien nuuhkaisukertojen jälkeen?

Tunnisteet:

14 kommenttia:

18. toukokuuta 2010 klo 21.22 , Blogger Nita kirjoitti...

Toi on ainaki ihan kiva pullo (; mä ihastun tuoksuun yleensä heti♥

 
18. toukokuuta 2010 klo 21.22 , Blogger Nita kirjoitti...

Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

 
18. toukokuuta 2010 klo 21.31 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

kyllä sen oman tuoksun yleensä heti tunnistaa :) joskus tuoksut on kyllä niin erilaisia omalla iholla että kannattaa uskaltaa kokeilla ;)

 
18. toukokuuta 2010 klo 21.37 , Blogger Riikka kirjoitti...

Mä kyllä tunnistan aina heti ekasta nuuhkaisusta oman tuoksuni :)

 
18. toukokuuta 2010 klo 21.48 , Blogger Sandra kirjoitti...

Wish I could smell it :)

 
18. toukokuuta 2010 klo 21.55 , Blogger Elinakui kirjoitti...

ehdottomasti ensinuuhkauksella. tuoksu iskee tai ei iske, sen takia en tahdo tuoksuja lahjaksi/ylläriksi. Niin helposti toisesta hyvä tuoksu ei istu omaan makuun yhtään, tai tuoksuu täysin eriltä iholla.

 
18. toukokuuta 2010 klo 22.13 , Anonymous tiiu kirjoitti...

ida bongattu tänään isosta hennesistä! en vaan uskaltanut tulla moikkaamaan :<

 
19. toukokuuta 2010 klo 3.17 , Anonymous Vauvalle kirjoitti...

Kannattaa testata sitä tuoksua myös miten se reagoi pitkällä aikavälillä. Niissä kun on se ensimmäinen tuoksu, joka suihkauksen jälkeen nousee pintaan, mutta tuoksu voi minuuttien päästä olla ihan toisenlainen.

 
19. toukokuuta 2010 klo 10.17 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

mä nuuhkaisin tota pulollista itse ja pakko myöntää kyllä että en fiilistelly ainakaan enää kovin paljon. mulla oli toi sama tosiaan monta vuotta sitten äidiltä saatuna lahjana, ja silloin kyllä käytin ahkerasti mut nykyään ei jotenkin iske niin paljon.. tai kaipaa sellasta tyttömäisempää nykyään - toi on aika grown up ja sensuelli - ihan hyvä sinänsä mut ei välttämättä kyllä kaikille käy.

onneks toi pullo oli kuitenki kasassa ,poikaystävä ilmeisesti runnoi sitä tosiaan postilaatikkoon hyvin, se oli just pari millii liian paksu se paketti et meni kirjeenä, haha : D pelkäsin et saat rikkinäisen acqua di gion, haha!

 
19. toukokuuta 2010 klo 16.31 , Anonymous Suzu kirjoitti...

Toi on kyllä meikäläisellä yks ehdottomista lempituoksuista. Nuorekkaan kevyt ja raikas.

 
19. toukokuuta 2010 klo 17.59 , Anonymous mariya kirjoitti...

mun pitää ihastua aina heti tai muuten en voi käyttää sitä! mun lemppari hajuvesi loppuu kohta:( en osaa oikein enää käyttää muita huh paitsi yhtä toista mutta se särkee välillä päätä, vaikka se oli tota nykystä lempparia ennen mun lemppari. mut siitä tulee jotenki huonot muistot mieleen ni en osaa käyttää:Dahha okei sekava

 
19. toukokuuta 2010 klo 20.58 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

kyllä se tulee ihan heti se ihastus :) jos täytyy miettiä, niin ei se mielestäni oli henkilölle täysin sopiva :P

 
19. toukokuuta 2010 klo 22.02 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Hah mun oma äitini on käyttänyt tota tuoksua vuosikausia ja täytyy sanoa että toi haisee ainakin mun nenään ihan hirveelle.

 
19. toukokuuta 2010 klo 23.04 , Blogger Ida365.fi kirjoitti...

Nita, pullo on kyllä kiva joo!;-)

Anonyymi, musta tuntuu kans vähän siltä... ja testasin kyllä ihollekin ja siten se oli vielä paljon voimakkaampi, eli mulle ei-niin-mieluisa, äääk:D

Riikka, musta tuntuu samalta, siten oon ainakin kaikki aiemmatki tunnistanu :- )

Sandra, well, it isn't that good, so... :-D I didn't buy it, I won it.

Elina, toikin on niin totta, tuoksuja en kyllä haluis saada lahjaks ellen olis hyvin tarkkaan vihjannut että mikä tuoksu ;-)

tiiu, hahaa voiei:-D oisit tullu moikkaan! mä kyllä painelen sellastaki kyytiä ku oon yksin että en tiiä pysyykö siinä ees perässä :DD hups...

Vauvalle, totta tuokin, mutta tän tuoksun suhteen täytyy sanoa että ensituoksu oli parempi kuin "sydäntuoksu" :-s

Minna Cest, totta totta, mäkin tykkään enemmän kevyemmistä & tyttömäisemmistä tuoksuista. Toisaalta flower bombin edp on mun mieleen, vaikka onkin voimakas, ja etenkin voimakkaampi kuin edt versionsa.

Noh, taidampa saada tän kuitenkin jonkun tutun käyttöön I guess;-) ja jees, ehjänä tuli pullo, ei niinkään paketti... :D:D mutta ei sen niin väliä, olis tullu postarit muuten aika hiton hintaviks!

Suzu, mä en kyllä sanoisi tuota kevyeksi, musta se on mielettömän voimakasta, ainakin mun iholla :o tuoksu sitä paitsi pysy suihkunkin jälkeen tosi tiukasti, hrr:-D tiedämpä kelle ton lähetän jos se ei mun läheisiä miellytä?;)

mariya, no joo, toikin on niiin totta! en oikein kans voi käyttää enää paria mun tuoksua, niistä tuli liikaa jotain outoja muistoja mieleen ehhes:D

Anonyymi, i agree:--) tosin usein teen niin, että käyn nuuhkimassa vielä 10908754 kertaa ihastustuoksua ja ostan vasta sitten, jotta voin olla varma siitä että pidän siitä. ;- )

Anonyymi, voi ei,hirveelle haiseva äiti, kamalaa :'-- D osta sille uus miellyttävämpi tuoksu !:-D

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu