Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

testiin: Oriflame

10/27/2010

testiin: Oriflame

Heräsin tänään ovikellon soittoon ja kirjasin unenpöpperössä Oriflamen paketin saaduksi. Oriflame otti muhun yhteyttä jokin aika sitten ja sain nyt testattavakseni järkyttävän ison läjän meikkejä. Mulla ei oo ikinä ollut näin paljon erilaisia huulikiiltoja, kiiltopunia, luomivärejä tai rajauskyniä! Kiitos vain Oriflame ja Emilia!

huomenta 

tämä eka kuva menisi kuvapostaukseenkin kuvasta "juuri heränneenä"
make up
lempparei


Kassillinen kosmetiikkaa! En ole tietääkseni aiemmin testaillut Oriflamen tuotteita päivittäisessä käytössä, mutta jonkin verran tiedän kuitenkin heidän tuotteistaan. Odotan innolla, että pääsen kokeilemaan erilaisia tuotteita, mm. eyelinerit, ripsiväri, lip stainit ja kuultopunat näyttävät houkuttelevilta. Laitoin siskonkin koekaniiniksi, sillä teen meikkipohjani mineraalimeikeillä, joten noille meikkivoiteille ja puutereille ei mulla oikein ole käyttöä - vaikkakin puuteri tekisi mieli ottaa käyttöön pelkästään tuon söpön meikkivipan takia :--D 

Millaisia kokemuksia teillä on Oriflamen tuotteista, onko jotain ehdottomia lemppareita?

Tunnisteet: ,

12 kommenttia:

27. lokakuuta 2010 klo 10.37 , Blogger Noora kirjoitti...

Oih, tuollaisia paketteja olisi ihana availla. Mielenkiinnolla jään odottamaan testailutuloksiasi ;)

 
27. lokakuuta 2010 klo 12.40 , Blogger Anni kirjoitti...

ite käytän oriflamen puhdistusaineita nassulle, ne on hyviä. ja yks luomiväriduo on mun lemppari. (http://fi.oriflame.com/products/product-detail.jhtml?prodCode=12426)

miinusta saa yks meikinpoistoaine, joka saa ainakin mun silmät kirvelemään ja se vaahtoutuukin oudosti, eikä edes poista sitä meikkiä kunnolla (ainakaan, jos ei hinkkaa ylipaljon)(http://fi.oriflame.com/products/product-detail.jhtml?prodCode=10735))

 
27. lokakuuta 2010 klo 14.27 , Blogger Elinakui kirjoitti...

oho! tuollainen paketti kelpaisi tännekkin, en tosin tietäisi missä niitä säilyttelisi mutta eiköhän sekin ratkeisi ;--) hmh, mutta oriflamesta ei oo kauhiasti kokemuksia paitti muutaman luomivärin ja kynsilakan perusteella.

 
27. lokakuuta 2010 klo 17.01 , Blogger Irina kirjoitti...

wau:) ihanaa varmasti testailla! ite oon tykästyny meikeillä leikkimiseen ja tollanen paketti ois niin siisti!

 
27. lokakuuta 2010 klo 20.54 , Blogger imlacking kirjoitti...

Mä oon viime aikoina jotain juttuja tilaillut Oriflamelta, lähinnä jotain kynsijuttuja ja tilasin sieltä myös kuivashampoon jota en ole kylläkään ehtinyt testaamaan vielä. Noista kynsijutuista (esim. kynsinauhageelistä ym..) olen tykännyt ja myös kynsilakanpoistoaineet oli ihan kivoja.

 
28. lokakuuta 2010 klo 12.19 , Blogger Milli kirjoitti...

Kynsien kasvua pidentävä lakka on erittäin hyvä. Itse olen oriflamen myyntikonsultti ja olen kyllä tykännyt käyttää noita tuotteita. Varsinkin 3 in 1 huulipunat on ihan ykkösiä, matta meikkivoide pienessä purnukassa on ihan mahtava ja levittyy siististi. Pohjustusvoide on kanssa tosi hyvä, koska pitää meikin mattaisena ja meikki pysyy pidempään kasvoilla. Divine -hajuvesi on ihan lemppari.

Ehdottomasti miinusta saa shampoot jotka tekevät hiuksista kovin sähköiset ja hiuksiin jätettävä suihkutushoitoaine.

Muuten oriflamen tuotteet on erittäin edullisia ja laadukkaita!

 
28. lokakuuta 2010 klo 16.07 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Musiikkivinkki: Satellite Stories!

 
28. lokakuuta 2010 klo 16.57 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

iihiihiii ihanaa kiitos hirveesti kirjeestä ja näytteistä !
vitsi mua jotenkin hymyilytti ja nauratti kaikki teidän bilekommellukset ja le asunto<3

-eve

 
28. lokakuuta 2010 klo 21.47 , Blogger Ansku kirjoitti...

Aa mikä paketti! :p

 
28. lokakuuta 2010 klo 23.50 , Blogger Ida365.fi kirjoitti...

Noora, no on kyllä! Huomenna heti kerron mun uudesta lempparista, tää on ihan hassua!:--D Siellä joukossa on ainakin yksi ihan supertuote!

Anni, oo mä sainki putsarin kanssa, toivotaan että se sopii mullekin, se on kyllä eri kuin tuo:- )

Aa, mulla on käynyt tuo sama Nivean silmänmeikinpoistoaineen kanssa:s nykysin en sitten ees käytä silmämeikille erillistä poistoainetta:--D

Elina, hihii, älä muuta sano:--D mäkin oon tietääkseni testannu vaan tyyliin jotai naamiota joskus viis vuotta sitte.....:D joten ei ollu oikein odotuksia mihinkään suuntaan :- ) oon positiivisesti yllättynyt!

Irina, haha no varmasti, mäkin oikein pääääsen leikkiin meikeillä nyt:D

I'm Lacking, aa, kynsijutut kuulostaa kivoilta! Onko Oriflamen kuivashampoo kallis? Kerro miten toimi ku oot testaillu, etsin uutta halvempaa tigin tilalle!

Milly, ooh kuulostaa hyviltä nuo suosittelusi! Shampoista oon muutenkin niin hankala löytää tosi hyviä, että en niitä ehkä ees ikinä tilais, oon jymähtäny suosikkeihini:-DD

Anonyymi, KIITOS, arvostan musavinkkejä aina ihan tuhannesti!<3 Mexico soi nyt taustalla, kuulostaa lupaavalta, aiiaii

eve, hahah olehyväää<3! toivottavasti löytyy käyttöö! haha nyt on ollu niiiiin kreisejä sattumuksia ja kommelluksia viime aikoina että huh huh:--D

AnsQ, niinpä!

 
29. lokakuuta 2010 klo 19.43 , Blogger imlacking kirjoitti...

Mä maksoin siitä Oriflamen kuivashampoosta 6,90e. Nyt se näytti olevan tarjouksessa 5,90e ja normaalihinta 9,90e.

 
29. lokakuuta 2010 klo 21.01 , Blogger Ida365.fi kirjoitti...

I'm Lacking, ooh, ei paha siis! Kiitos tiedosta:--) alan ihan innostua näistä!

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu