Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

my spring/summer 2010 must haves

5/04/2010

my spring/summer 2010 must haves

Huh huh, toinen kollaasi oli tekstejä vaille valmis kun vahingossa poistin sen kokonaan, joten mun kevät/kesä pakko saada -jutuista tulee kaksiosainen. Ehkä parempi niin, mutta saa nähdä koska jaksan tehdä sen kollaasin uudestaan, raah... :-D Asiaan:


Image and video hosting by TinyPic


kuvat: topshop, net-a-porter, monki, asos

Bustier-yläosa check, kiilakorot check, panamahattu check, mokkanahka check, vaalea farkku check, tyttömäiset yksityiskohdat check! Metsästyksen alla istuva playsuit, rentoja toppeja sekä silkkitoppi/-paita, enkä suinkaan valita jos löydän toisen bustier-yläosan ja ne kaupunkikiilakorot. Onko teillä samantyyppisiä toiveita kevääksi ja kesäksi?

Tunnisteet: , ,

14 kommenttia:

4. toukokuuta 2010 klo 11.47 , Blogger Nita kirjoitti...

Noi kaikki oli ihania, ihanan tyttömäistä! ♥

 
4. toukokuuta 2010 klo 12.07 , Blogger llaura kirjoitti...

mullekin!! ihanan vaaleeta ja kesäistä ja tyttömäistä, voi pitäsköhän mun kokeilla luopua mustasta edes täks kesäks :D

 
4. toukokuuta 2010 klo 13.10 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

aa ihana kollaasi!!
en oo muuten onnistunut kirjautumaan mun mailiin vielä. eli jos et oo tulossa stadiin päin lähiaikoina niin heitä mulle sun yhteystiedot minna@minnacest.com, että saan tuon palkinnon lähetettyy!! :P

 
4. toukokuuta 2010 klo 15.23 , Blogger Hanna kirjoitti...

Kaikki aivan yli-ihania, mutta Panama-hattu on mun listalla ihan ykkösenä! :)

 
4. toukokuuta 2010 klo 16.09 , Blogger juuli kirjoitti...

kyllä mä noi kaikki kelpuuttaisin :-D mut melkein mitään ei vielä löydy multa! haluun täydelliset löysät vaaleet farkkushortsit mut en semmosia niinku kaikki tähän asti kokeilemani eli sellaset jotka näyttää kun ois pökäleet pöksyissä... höh :D

 
4. toukokuuta 2010 klo 17.20 , Blogger Emma and Noora kirjoitti...

oi, noi kaikki on tosi kivoi :) ja hei, tulispa jo kesä! tänäänki sato mun nyrkin kokosii lumihiutaleita!!!1111 murr, tahtoo kesän just nyt heti! :(

/Emma

 
4. toukokuuta 2010 klo 17.57 , Blogger Ida365.fi kirjoitti...

Nita, hihii eikö ookki kivoja:-))

llaura, no johan sä aloitit ostamalla jotain muuta kuin mustaa;--)) kyllä se siitä alkaa!

Minna Cest, hiii kiitos!:--) Heitin sua sähköpostilla!

Hanna, ymmärrän ymmärrän, uskon kyllä että tuut semmosen löytään :-)

juuli, hahaa no uskon sen kyllä ;-) nojoo, samma här! :-( haluisin myös korkeevyötäröiset ja istuvat, mutta kaikki tähän mennessä kokeilemani liiskaavat takapuolen...

Emma, mee wants summer too! :((((

 
4. toukokuuta 2010 klo 19.38 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Ihana kollaasi! Tekee nii mieli shoppailla nyt kun näkee kaikkea uutta ja ihanaa! :)

 
4. toukokuuta 2010 klo 21.57 , Anonymous Elli kirjoitti...

hatut <3

 
5. toukokuuta 2010 klo 11.38 , Blogger Suvi kirjoitti...

Aivan ihastuttava kollaasi, ja blogisi ylipäätään :) Me like!

 
5. toukokuuta 2010 klo 16.46 , Blogger S kirjoitti...

ahahahaha, en kehdannut tulla tänään kiskomaan sua planetaariossa hihasta tyyliin MOI LUEN SUN BLOGIAAAA, mut meni vähän pasmat sekaisin kun sut sieltä bongasin. taidamme olla melkein-kollegoita kesän ajan. oon vieläkin vähän järkyttynyt siitä faktasta et hei, bloggaritkin OIKEASTI tekee duunia :D

mut ei midiä, olit yhtä söpö livenä stalkattuna kuin kuvissakin!

 
5. toukokuuta 2010 klo 20.43 , Blogger Ida365.fi kirjoitti...

Sofia, kiitti! Ja tosiaan noinhan se usein menee, siinä mielessä blogeja ja muotilehtiä ei kannatakaan lukea :-D

Elli, jep!

suvi&sini, hihii kiitos tytöt!

susa, hahahaha, ehkä ihan hyvä ettet kehdannut koska luultavasti multa olis menny pasmat sekasi enkä olis osannu sanoa mitään järkevää! SÄ istuit mun vieressä planetaariossa siinä koulutuksen alussa (tai siis siinä iltapäiväosuudella)? Mä mietinkin että miten oot niin tutun näköinen, mutta mä tajusin että sä taidat olla mirellan kaveri ja oon nähny sut jossain sen kuvissa....??? Ja nyt musta tuntuu että näin sut klubilla uutena vuotena kultasessa paljettihameessa?:---D Näin ne palaset loksahtelee yhteen...

Ai että ihanan piristävä kommentti, mulla oli tänään maailman pahin ärsytys- ja rumuuspäivä, olin ällön nihkeenä siellä koulutuksessa pehmiskoneen pesun jäljiltä:D joten hyvä tietää ettei se näkynyt ainakaan kovin pahasti päälle päin!

 
5. toukokuuta 2010 klo 21.57 , Blogger S kirjoitti...

joo, oon mirellan kaveri JA JOO, oon ollut klubilla kultaisessa paljettihameessa (änkyräkännissä mut olihan uusivuosi....) ja joo, nökötin siinä sun vieressä planetaariossa ja olin ihan että OHHOH. ihan sairaan jännää ja ihan sairaan pieni maailma taas :DD mut moikataan jos törmätään seuraavaks!

 
5. toukokuuta 2010 klo 22.02 , Blogger Ida365.fi kirjoitti...

susa, hahahaa ai että miten pieni maailma todellakin, jänskää! nojoo, ens kerralla moikataan sitten joo :DD!

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu