Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

playlist

9/22/2010

playlist

Tämän hetken "soittolista" pitkästä aikaa tämmöisessä ei-Spotify-muodossa, tosin uusin Spotify soittolistani on lähes vastaava, kattavampi vain. Sen löytää täältä. Olis kiva jos jakaisitte mulle teidän soittolistojanne, mikäli arvelette että musiikkimakumme menevät yhteen ;-) Helppohan se näistä mun listoista on toki päätellä, mutta kaipaisin uusia biisejä ja bändejä kuunteluun!















Löytyikö uusia kuuntelemisen arvoisia biisejä? :-- )


translation: my newest Spotify playlist & some music videos for those, who don't have Spotify:-)

Tunnisteet:

12 kommenttia:

22. syyskuuta 2010 klo 12.51 , Blogger aura kirjoitti...

Aaah ei vitsi sul on niin samanlainen musiikkimaku ku mulla!
Löytyy yhteisiä lempparibiisejä :)
Mut mä en osaa jakaa noita spotifylistoja tollein hienosti :(

 
22. syyskuuta 2010 klo 14.27 , Blogger Elinakui kirjoitti...

tuo rihannan uusin on kyllä ihan mahti. fiilistelin sitä heti kun ekan kerran kuulin sen radiosta, toivottavasti tätä vaan ei radioraiskattaisi kuin "i love the way you lie;ta". mutta tarttuva biitti - tekee mieli tanssiin!

mutta nyt iskee ihan täysillä the xx ja villa nah ! ihana pitkästä aikaa fiilistellä niitä oikei kunnolla :)

 
22. syyskuuta 2010 klo 14.54 , Blogger Henje kirjoitti...

mä en osaa jakaa linkillä spotify listaa =( voisin tehäkki!

 
22. syyskuuta 2010 klo 16.38 , Blogger Ida365.fi kirjoitti...

nauroora, voi että, kokeile klikata soittolistaa oikealla hiirennäppäimellä ja siihen tulee joku "copy http link" niin siitä klikkaamalla pystyt jakaan linkin muille!:--) jos saat toimiin niin jaa ihmeessä mulle soittolista tai pari c:

Elina, ah niin on! Kunnon bilebiisi, en onneks kuuntele radioo kuin kesällä (töissä) joten mulla ei oo muuta ku se pelko, että kulutan tän itse loppuun;-D

Ahh nuo molemmat ovat kyllä kertakaikkisen huippuja, mm!

Henje, eli siis hiiren oikealla näppäimellä klikkaa soittolistan nimeä siinä sivussa ja sit "copy http link!" :-) jeaa jaaa!!

 
22. syyskuuta 2010 klo 19.16 , Blogger Henje kirjoitti...

http://open.spotify.com/user/hhenje/playlist/6QklbpC4tov5hT9HNr9BRr

jipii no tossa on yks mun pieni syksyn sekalista vvvouuuu!

 
22. syyskuuta 2010 klo 19.35 , Blogger Elli kirjoitti...

Oolalaa once again paljon paljon samoja lemppareita! Mun playlist on vielä vähän vajavainen, mutta käväise ihmeessä kuuntelemassa (mikäli et oo jo kuullut, musta tuntuu että olet :-D) esim. semmosia artisteja/bändejä kun Just Jack, Winter Gloves, Ra Ra Riot ja Pnau!

 
22. syyskuuta 2010 klo 21.17 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Tsekkaa Spotifysta sellaset bändit ku Phantogram ja Ramona Falls :) voisit tykkää!

 
22. syyskuuta 2010 klo 21.34 , Blogger l a u r a kirjoitti...

Yh mä en hirveesti tykkää näistä musapostauksista, ku emmä IKINÄ jaksa kuunnella noita kaikkia... Yks biisi menis viel, sen saattaisin jopa kuunnella :D Varmaan on hyviä biisejä ja näköjään muut tykkää, mut noh meikä onki laiska.

 
23. syyskuuta 2010 klo 0.03 , Blogger aura kirjoitti...

Hei ihanaa kiitos, oon pähkäilly tota AINA et täytyyks mun jakaa facebookis sit kans noi soittolistat et saan siit jonku linkin. Ah, nyt oon taas hivenen viisaampi =)

http://open.spotify.com/user/nauroora/playlist/4CWECIL7ygrb1LDyROICFI

nyt taitaa meikäki alkaa postailee soittolistoja =)

 
24. syyskuuta 2010 klo 17.50 , Blogger Ida365.fi kirjoitti...

Henje, jihuuu, selkeesti samankaltainen maku ku löytyy tuttuja biisejäkin! Kiitti:---)

Elli, OLEN;-)) jos se on se 004! mutta hei,noi tarvii kyllä tsekkaa, eivät sano mitään ;o

Anonyymi, mä tsekkaan, kiitti vinkistä!:-)

l a u r a, hahhahahaha voiettä, et tiiä mitä menetät;--D

nauroora, jeajea superia, kiitti linkistä!:-D mullaki meni hetki ennen ku löysin että mistä hitosta nää voi linkittää...:D ja oon neuvonu jo paria muutakin, joten vika ei oo sussa:D

 
1. lokakuuta 2010 klo 21.52 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

heheh tätä 007aa olin jo vähän odotellutkin, kiitos tästä! :-)

 
2. lokakuuta 2010 klo 0.03 , Blogger Ida365.fi kirjoitti...

Riia (vai Tiia??:D) hahaa jee, coolness!

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu