Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

guess what

6/30/2010

guess what


i can

bored

coconut

Elämä on varsin ihanaa, koska:

- ötököiden pistot ja puremat ovat alkaneet haalistua
- isi osti mulle eilen kookosmehujään ruokakaupasta ja säästin sen täksi päiväksi
- mulla on kaks vapaapäivää peräkkäin
- huomenna meen kesäteatteriin Laurin ja hänen perheensä kanssa
- mulla on oranssit kynnet
- mulla ei ole huono omatunto vaikka lähes koko vapaapäivä kului laiskotellen
- äiti on tehnyt superhyvää jääteetä
- sain tänään postissa varsin mieluisan paketin
- oon saanut viime aikoina superkivoja kommentteja teiltä
- varasin stockalta laukun jota oon ihastellut loppukeväästä saakka, nyt olen varma että se on the bag
- aion katsoa tänään jonkun leffan headweb:stä
- meillä on vieläkin mun laivalta tuomia salmiakkikarkkeja jäljellä!

Tunnisteet: , ,

16 kommenttia:

30. kesäkuuta 2010 klo 19.40 , Blogger Jutta kirjoitti...

tirtsu onko sulla uudet biksut?!?! en oo muuten vieläkään maistanu tota mehujäätä, stna!! : ---(

 
30. kesäkuuta 2010 klo 19.49 , Blogger Ida365.fi kirjoitti...

Jutta, ei hele, yläosa on! Löysin ginan alesta jollai alle neljällä eurolla, bandeau jossa on keskellä semmonen U:n mallinen kohta ja niihin saa olkaimetki, jeejeejee:-D

EI HELE, äkkiä maistamaan,en oo nähny tota ku stockalla ja prismassa oli ehkä 4kpl:-( shieet toivottavasti se ei oo poistumassa.....

 
30. kesäkuuta 2010 klo 20.07 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

minkä merkkinen laukku jamillanen se on? :)

 
30. kesäkuuta 2010 klo 20.50 , Blogger Ida365.fi kirjoitti...

Anonyymi, kyllä te sen varmaan tuutte näkemään täällä myöhemmin;-) vaikea selittää!

 
30. kesäkuuta 2010 klo 21.25 , Blogger Aino kirjoitti...

Hei oikeesti mistä sä saat tota kookosmehujäätä??Se näyttää ja kuulostaa sikahyvältä, on pakko saada jostain maistia ja vähän äkkiä! :DD

 
30. kesäkuuta 2010 klo 21.32 , Blogger Ida365.fi kirjoitti...

Aino, Tampereella sitä myy Stocka & Prisma ainaski! Toivottavasti löydät sitä :-D se on siis soleroa!

 
30. kesäkuuta 2010 klo 21.34 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

mistä kaupasta tota mehujäätä saa? pitkään oon jo halunnu maistaa sitä :) mutta samaan malliin laiskotellen täälläki on menty :)

 
30. kesäkuuta 2010 klo 21.38 , Blogger Veera kirjoitti...

Elämä on varsin ihanaa, koska:
On olemassa aivan huippu blogi, joka jaksaa aina hymyilyttää.

:-)

 
30. kesäkuuta 2010 klo 22.04 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

ihana ilonen postaus :-)

 
30. kesäkuuta 2010 klo 22.37 , Blogger Anna-Erica kirjoitti...

Tää on nyt toinen kerta kun mainitset tuon kookosmehujään, miksi oi miksi sitä ei myydä mun lähi-alepassa? Täytyy ilmeisesti suunnata Stockalle metsästämään..

 
30. kesäkuuta 2010 klo 23.12 , Blogger rölli kirjoitti...

KOOKOSMEHUJÄÄ = rakkaus ! ja muutenkin ihania kuvia <3

 
1. heinäkuuta 2010 klo 8.53 , Blogger Eeva kirjoitti...

Ida oot kyl söpö! Mun on tänään kaupungilla pakko metsästää tommonen kookosmehujää.

 
1. heinäkuuta 2010 klo 9.15 , Blogger d4L kirjoitti...

ihana hyväntuulinen postaus :-)

 
1. heinäkuuta 2010 klo 14.51 , Blogger Ida365.fi kirjoitti...

Anonyymi, ainakin Stockalta Tampereelta, muusta en oikein osaa sanoa!:o

Veera, voi että, kiitos paljon piristyksestä!:-))♥

ida, kiitos! mulla oli eilen päivällä varsin iloinen fiilis.

aeb, tai sitte kolmas.......:D:D en vaan voi hehkuttaa tota liikaa, täydellistä!mmm<3 toivottavasti stockalta löytyy ;- )

ROSA, älä muuta sano, so gooood! ja hihi kiitos!:- ))

Eeva, hihi voi että, kiitos vain toinen söpöliini!

Toivottavasti löysit kookosmehujään, mä en tällä hetkellä tykkää mistään jätskistä noin paljoa! Ahh

d4L, kiitos : - )

 
1. heinäkuuta 2010 klo 15.09 , Anonymous Annie kirjoitti...

Heh, luin eka et varasTit Stockalta laukun..! :D

 
1. heinäkuuta 2010 klo 15.17 , Blogger Ida365.fi kirjoitti...

Annie, eikä :--D sehän oliski maailman fiksuin asia kirjotettavaks blogiin...........

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu