Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

YOU part 006

11/27/2010

YOU part 006


Image and video hosting by TinyPic 

 
http://regrets-none.blogspot.com/

Image and video hosting by TinyPic 


Mulla on vieläkin teidän esittelyitä jemmassa, en vain ole hetkeen muistanut niitä julkaista. Oon edelleenkin superiloinen siitä,  millaisella innolla lähditte tähän mukaan! On kiva saada yhä esittelyitä, tiedoksi teille, jotka ette ole vielä mitään lähettäneet, vielä ehtii ;-- ) On myös hassua huomata, miten moni on päätynyt tekemään esittelynsä kollaasimuodossa - siksi onkin ilahduttavaa että joukossa on myös erilaisia toteutuksia, kuten tuo eka esittely tässä postauksessa!

HUH oon vaan ollut töissä ja töissä ja töissä ja menen huomennakin! Kivaa lauantaita, meitsi menee suihkuun ja sänkyyn lukeen kirjaa. Öitä ♥

Tunnisteet: ,

8 kommenttia:

27. marraskuuta 2010 klo 22.19 , Blogger Laura kirjoitti...

Oii Jenni ihana!

 
27. marraskuuta 2010 klo 22.31 , Blogger Maria kirjoitti...

oon miettiny tekeväni tämmösen, mutta toteutustapa on vielä vähän hakusessa! kyllä se joskus valmistuu :-)

 
27. marraskuuta 2010 klo 23.25 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

missä oot töissä?:) kerro edes millä alalla!

 
28. marraskuuta 2010 klo 8.54 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Näinpäs sut eilen aivan sattumalta! olisin tullut moikkaamaan, mutta olit niin kiireisenä työn touhussa etten viittinyt tulla keskeyttämään :) oi kuinka kaunis olet.
- Laura

 
28. marraskuuta 2010 klo 12.37 , Blogger Thelma kirjoitti...

wohooo jes minä : )

 
29. marraskuuta 2010 klo 10.21 , Blogger Ida365.fi kirjoitti...

Laura, hihii frendu vai?!?:-D

MARIA, jooo tee ihmeessä, lähetä kun valmistuu!:- )

Anonyymi, ravintola-alalla ja myöskin hmm....... en tiedä mihin toisen duunin vois luokitella :-D

Laura, voi että, piristitpä superisti mun päivää, kiitos kaunniista sanoista! ♥

Thelma, ofkoooors!;- )

 
29. marraskuuta 2010 klo 22.25 , Blogger Henje kirjoitti...

nyt kun mulla muuten on blogi mut ei ollut silloin ku tein tuon niin sen linkin voi liittää johonkin :----) mut jee kivaa!

 
29. marraskuuta 2010 klo 23.02 , Blogger Ida365.fi kirjoitti...

Henje, HAHA totta!:-D mulla kävi toi mielessä mut sit unohdin koko jutun ku jätin ton luonnoksiin...... :D lisään sen!

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu