Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

YOU part 004

10/12/2010

YOU part 004

Tässäpä tulisi seuraava satsi teidän esittelyitänne! Tällä kertaa jotain muuta kuin pelkkiä kollaaseja, jotka ovat selkeästi olleet suosituin tapa esitellä itsensä.


♥♥♥♥♥


"... Tänään on lauantai 110910 ja

tietokoneeni kello näyttää ajan olevan 1603 ja
Spotify soittaa tällä hetkellä Anna Puuta (ei tosin enää) ihanien mainosten kera ja
vesipisarat ropisevat huoneeni ikkunaan ja
samalla ilmottaudun sinun ihanan blogisi lukijaksi ja
kirjoitan sähköisessä muodossa samalla itsestäni
käyttäen tutuksi tullutta "XX totuutta minusta" ja
tästä lähtee 18 totuutta,

1. Kuva kertoo enemmän, kun tuhat sanaa mutta epäilen että en pääse tuhanteen asti joten,
minä olen

Image and video hosting by TinyPic

2. 27.08.91 alken Helsinki on ollut kotikaupunki
3. Kirjoitin ylioppilaaksi keväällä 2010 Etu-Töölön lukiosta
4. Vietän tällä hetkellä välivuotta
5. Aloitin kirjaimellisesti makean elämän ensimmäinen päivä kesäkuuta,

Fazerin suklaatehdas Vantaalla on siitä asti ollut työpaikkani.
6. Työkuvaani kuuluu näiden

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

suklaalevyjen pakkaaminen

7. Menen avoimeen yliopistoon syksyllä, opinnot alkavat kahdeskymmeneskahdes päivä syyskuuta.
8. Haen keväällä 2011 ensimmäistä kertaa Helsingin yliopistoon lukemaan logopediaa.
9. 161cm
10. Harrastin joukkuevoimistelua noin kuusi vuotta
11. Marina and the diamonds, SMG, Regina, Ellie Goulding ja ja ja Chisu ja Jenni Vartiainen.. naiset, joita kuuntelen tällä hetkellä paljon
12. Minulla ei ole sisaruksia
13. Syksy on mielestäni kaunis vuodenaika, pidän siitä kun puut vaihtavat lehtiin syksyset värit. Keltainenpunainenoranssi
14. Alku syksyn parhaudet: Zaran paksut kaulahuivit, Vagabondin mustat kiilat, iPod,
neuleet, Marc Jacobsin laukku
15. Zara on lempi vaatekauppani
16. Ja paras suklaa on ehdottomasti Fazerin sininen
17. Canon eos 550D on kamerani
18. Omistan miehekkään lempinimen, Mara :-D

LOPPU
---------------------------------------------
VOIEI, tää oli jotenkin hassun vaikeeta :D
Onnistuin kyllä mielestäni:
ihan hyvin [x] huonosti [ ]"


♥♥♥♥♥




"mun tyyli on itseasiassa hieman erilaisempi ku sun, mut tykkään lukee blogias just kuvien ja mukavan kirjoittelutyylin takia :) musiikkimaku on osittain sama, kuuntelen musiikkia niin paljon ja laidasta laitaan melkein! Yksinkertaisesti elämässä on parasta ku saa tehdä mistä oikeesti pitää ja välil ottaa rennosti. Tiivistettynä mun rakkaimmat asiat on tanssi, musiikki, urheilu, kaverit, matkustelu ja juhliminen :) lukeminenki on välil iha mukavaa, jos on hyvä kirja, mut lukio vie aikalailla noi lukuhalut! eli oon tämmönen muodista kiinnostunut, sporttinen lukiolaistyttö :)

-Anonyymi"


♥♥♥♥♥


Image and video hosting by TinyPic

Itseään on vaikea kuvailla,minä vain menen aivan liian pitkälle ajatuksissani, pääni on täynnä mietteitä !
Joten lopulta syntyi kertomus minusta,

Sinun,Jemina(http://loydankyllaperille.blogspot.com)

♥♥♥♥♥



Semmoisia suloisuuksia tällä kertaa! Postia tippuu yhä tasaiseen tahtiin ja saa tippuakin, julkaisen näitä kyllä aina sopivissa väleissä :-- ) Hihii, nyt aamupalalle ja siivoamaan!

Tunnisteet: ,

12 kommenttia:

12. lokakuuta 2010 klo 10.48 , Blogger noona kirjoitti...

Niin suloinen jotenkin tuo ensimmäinen esittely, en tiedä. :-D Ihana!

 
12. lokakuuta 2010 klo 10.53 , Blogger Ida365.fi kirjoitti...

Noona, niin onkin, ihana:---D

 
12. lokakuuta 2010 klo 12.33 , Blogger Lottis kirjoitti...

miten tuon ekan esittelijän blogin pääsee, vai onko hänellä sellaista:D

 
12. lokakuuta 2010 klo 12.54 , Blogger Johanna kirjoitti...

Julkasetko kaikki saapuneet esittelyt vai vaan jotkut? :-)

 
12. lokakuuta 2010 klo 13.02 , Blogger Ida365.fi kirjoitti...

Vilma, ei hänellä ymmärtääkseni ole blogia laisinkaan :--) tännekin kirjoitellut mm. mara-nimimerkillä ;-)

Johanna, osan vain :- )

 
12. lokakuuta 2010 klo 16.19 , Blogger Milja kirjoitti...

Ekan esittelyn tytön on PAKKO paljastaa, että missä joukkueessa on voimistellu, jos lukee tän kommentin :DDDD Niin tutun näkönen, että mua häiritseeeee !

 
12. lokakuuta 2010 klo 17.03 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

hahaa mara :--)

 
12. lokakuuta 2010 klo 17.41 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Kiitos ihana tosta mun esittelyn viimeistelystä! ♥

Mä pidän blogia mun pääni sisällä eli ei, en mä kirjota blogia :-D

Milja, mä oon ollu kirjaimellisesti maton reunalla (:-D) jo monta vuotta että ihmettelen jos muistat mut! Jumpsutin aikaa sit pakilan naisvoimistelijoisa.

Ida, pian lähtee pyörimään GG !!

Ja esittelyn vika piirros hurjan suloinen :')

- äm aa är aa

 
12. lokakuuta 2010 klo 21.14 , Blogger Jemina kirjoitti...

voi että juuri kun minun hieno piirustusesittely tulee niin koko päivän on minun blogi ollut ihan hajalla kun photobucket alkoi kiukuttelemaan !

 
13. lokakuuta 2010 klo 11.00 , Blogger Ida365.fi kirjoitti...

Milja, hahahahahha:D

Anonyymi, frendu? :--D

mara, no men hejjjjssan!! ole hyvä vain :- D ja hahaa, mä katoin eilen season 4 episode 5... :-D

Jemina, höh huomasin myöskin, mutta nopsaanhan sä sen korjasit! c:

 
23. lokakuuta 2010 klo 0.16 , Anonymous maralein kirjoitti...

p.s mara on kansainvälisesti yleensä tyttöjen nimi ;)) esim. saksassa pikku-maroja löytyy ihan jonkun verran.

 
23. lokakuuta 2010 klo 0.31 , Blogger Ida365.fi kirjoitti...

maralein, uu lalaa!;-D

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu